miercuri, 20 aprilie 2016

Am fost și eu elev la Școala Bloggerilor, ediția a II-a

Acum două luni trimiteam neîncrezător un CV de aplicare la ediția a II-a a Școlii Bloggerilor și, spre marea mea surprindere, am fost acceptat. Atunci m-a cuprins și mai mult neîncrederea. Despre ce aș putea scrie, mă întrebam eu? Ideea blogului am ales-o prin metoda excluderii. Am optat pentru ceea ce fac la moment zi de zi - Sunt TATĂ.

Pe parcursul acestor două luni am avut parte de lecții foarte interesante, predate de specialiști și bloggeri văzuți de la noi.
Am cunoscut oameni noi și interesanți, am învățat lucruri noi, dar cel mai important este că am început să-mi expun gândurile și ideile, ceea ce nu prea făceam până acum.


Ultima întîlnire oficială a fost pe 15 aprilie, la Restaurantul Butoiaș, unde cei mai activi și sârguincioși elevi au primit diplome din partea Ligii Tineretului din Moldova, iar Bestseller a oferit și câteva cărți pentru unii bloggeri. După partea oficială, atmosfera a fost destinsă de Apriori Wine și gustările servite de Butoiaș.

Pe tot parcursul serii fotograful Effect Studio a surprins cele mai frumoase momente, pe care puteți să le vedeți în pozele de mai jos.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu