joi, 17 noiembrie 2016

Idei de brăduți din jucăriile copiilor și alte materiale

Mai sunt câteva zile și majoritatea familiilor vor împodobi bradul. Noi aveam de gând să cumpărăm în acest an un brad natural, dar până la urmă am decis că banii pe care ar trebui să-i cheltuim pentru brad, să meargă la Proiectul  Cadoul din Cutia de Pantofi. În schimb, vom construi brăduți din jucăriile copiilor, dar și din diverse materiale pe care le avem prin casă. Deja am făcut un exercițiu în acest sens și aș vrea să vă arăt și vouă rezultatul. În plus, poate vă conving  să renunțați la brazii naturali, al căror loc este în natură.

Brad din constructor
Cele două constructore ale copiilor mei vor deveni în acest an brăduți. Dacă și voi vă doriți să faceți brad din constructor, să știți că procesul e foarte simplu: aranjați piesele una peste alta, astfel încât rezultatul să aibă forma unui brad.  Îl puteți împodobi cu beteală, globulețe mici sau îl puteți lăsa așa.

Brad din cărțile copiilor
Copiii noștri au multe cărți. Unele dintre ele au devenit brăduț. Le-am aranjat una peste alta, în mod haotic și am făcut astfel două tipuri de brad, dupa cum puteți vedea în imaginea de mai jos. Urmează deja să-i împodobim cu luminițe.

Brad din flori de plastic
Recent, le-am cumpărat copiilor un altfel de constructor – din flori de plastic. Acestea se îmbracă una în alta și poți construi din ele diverse figuri. Noi am construit un brad. Pentru că este destul de colorat, am hotărât să nu agățăm pe el nici o decorațiune. Constructorul l-am achiziționat de aici.

Brad din ghirlandă
Ghirlanda cu luminițe poate fi transformată într-un brăduț care ”urcă pe perete”. Noi am aranjat luminițele pe perete, dându-le forma unui brad, apoi am agățat diverse decorațiuni – globuri și steluțe confecționate de soția mea, împreună cu copiii. Acest brăduț poate fi folosit și în calitate de lampă, atunci când în casă sunt copii mici.

Brad din hârtie colorată
Confecționarea acestui tip de brad necesită un pic de timp, dar să știți că procesul este extrem de simplu. Cum se face? Vă adunați întreaga familie în jurul unei mese, pe care ați aranjat un con făcut din carton, hârtie colorată, foarfece și lipici. Din hârtia colorată tăiați fâșii lungi, dupa care, de-a latul acestora, tăiați fâșii subțiri de câțiva milimetri, dar nu până la capăt. Lipiți apoi fâșiile pe con, iar în vârful brăduțului prindeți o steluță. Această activitate este chiar distractivă, iar copiii vă vor mai cere să meșteriți împreună brăduți.

Cel mai important: implicații și pe cei mici la confecționarea acestor brăduți. Veți vedea cât de încântați sunt să contribuie și ei!

Spor la muncă!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu